Conan Exiles Wiki
Advertisement
  • Budowanie to jeden z głównych elementów Conan Exiles. Z drewna pozyskanego ze ściętych drzew i kamienia wydobytego z rozsianych po świecie skał oraz innych materiałów, możesz wytworzyć fundamenty, ściany, sufity, okna oraz inne elementy, dzięki którym będziesz mógł wznosić masywne budowle.

W grze zaimplementowany jest system obciążeń. Budowle nie mogą wystawać zbyt daleko poza fundament (nie mogą "wisieć w powietrzu"). Dobrze wybudowane fundamenty to podstawa.

Wraz ze swoim poziomem wzrośnie ilość elementów, jakie będziesz mógł wybudować. Będziesz mógł budować na przykład tabliczki, tworzyć różne drobne ozdoby, o ile odblokujesz je w panelu wyczynów. Budowle zapewniają schronienie przed burzą piaskową, jak i również chronią twój dobytek przed innymi graczami. Zagraj z innymi i budujcie jeszcze większe bazy, które ochronią was przed najazdami!

W trybie budowania możesz obracać elementy budowlane za pomocą środkowego przycisku myszy. Pozwala to również na zmianę punktu przyciągania.

Podstawy[ | ]

Zobacz również: Sterowanie.
  • System budowania nie pozwala na stawianie obiektów w promieniu około 100 metrów od struktury innego gracza. Jeśli jesteś członkiem klanu, będziesz mógł budować na terytorium należącym do innych członków.
  • Elementy budowlane (fundamenty, ściany) nie mogą zostać podniesione po wybudowaniu, ale mogą zostać zniszczone. Niszczenie obiektów zwraca tylko część kosztów. Nie ma limitu na budowanie w poziomie, ale istnieje limit wysokości budowli.
  • Punkty wytwarzania mogą zostać podniesione, o ile nie są uszkodzone.
  • Ściany w budynku muszą być połączone z fundamentem.
  • Możesz budować fundamenty muru na zewnątrz zwykłych fundamentów, aby wzmocnić swoją budowlę.
  • Fundamenty blokują respawn potworów i surowców.
  • Budowle używają systemu stabilności. Elementy budowlane muszą być podparte kolumnami lub połączone w jakiś sposób z fundamentem. Nie możesz dobudować żadnego obiektu do elementu, który ma stabilność równą lub mniejszą niż 20.
    • Możesz stworzyć młot naprawczy, dzięki któremu będziesz mógł zobaczyć stabilność danego obiektu.
    • Młot naprawczy pozwala również zobaczyć, jakie materiały są potrzebne do naprawienia danego elementu.
  • Budwanie w pobliżu obozu niewolników zablokwałoby resp NPC. Z tego powodu budowanie w pobliżu tych obozów jest niemożliwe.
Advertisement